Ret nedslagsmærker op!
Sydbanen har kun været åben i ganske kort tid og der er allerede alt for mange nedslagsmærker.
Det må der gøres noget ved!
Der, hvor bolden slår ned, bliver jorden komprimeret og det ødelægger græssets vækstmiljø. Hvis ikke nedslagsmærket repareres omgående dør græsset. Et urepareret nedslagsmærke er måneder om at læge sig selv. Et nedslagsmærke, der repareres er lægt på et døgn. Så derfor skal nedslagsmærker altid rettes op. Det er egentlig ganske enkelt - og kan du ikke finde dit eget nedslag på den aktuelle green, så ret et andet nedslagsmærke op.
Se hvordan man gør, når man retter nedslagsmærker op - klik her.










